بید
سوز نیو اشک قلم
مرداب از رود پرسید تو چرا زلالی... رود گفت من گذشتم .. تو نیز بگذر...
درباره وبلاگ


هرکجامحرم شدی چشم از خیانت بازدارکه محرم تا مجرم یک نقطه فاصله دارد

پيوندها
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
آهنگ
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غزال دشت هات ای وطنم ایران و آدرس babandam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 92611
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ح صالحی ک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 28 آذر 1393برچسب:, :: 10:57 :: نويسنده : ح صالحی ک


نظرات شما عزیزان:

ملیسا
ساعت23:00---28 بهمن 1393
این متن رو خیلی دوس دارم واقعا خیلی قشنگه خیلی خیلی دوسش دارم

ملیسا
ساعت1:52---24 بهمن 1393
این واقعا خیلی قشنگه من الان خیلی درکش میکنم

نازی
ساعت10:31---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی حسین صالحی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: